Sunday 7 August 2011

Házi coleslaw saláta (laktovegetáriánus)

A coleslaw a britek egyik nagy kedvence, én is szeretem, de a bolti ill. éttermi változat igen csak zsíros, mivel általában tömény majonézzel készül. Rengeteg változata van, én a hagyományos fehérkáposzta-répa-hagyma kombót szeretem a legjobban. Ezt készítettem most el, holnap jön fotó is. A mennyiségeket nem kell pontosan követni, kb. négy főre elegendő az alábbi mennyiség:

- egy közepes fej fehérkáposztának a negyede, legyalulva
- 1 nagyobb répa, lereszelve
- 1 közepes fej vöröshagyma, finomra vágva
- 3-4 evőkanál majonéz (lehetőleg csökkentett zsírtartalmú)
- kb. 300 g natúr joghurt
- 1 evőkanál mustár
- 1 teáskanál méz
- só ízlés szerint

A zöldségeket összekeverjük. A többi hozzávalót egy másik tálban szintén összekeverjük, majd a zöldségekre öntjük és jól összevegyítjük. Frissen is finom, de ha hagyjuk kicsit összeérni, még jobb.

1 comment:

  1. Szia!

    A Kifőztük Karácsonyba vállalt anyagodat legkésőbb jövő hét péntekig meg kell kapnom, utána már nem tudunk sajnos foglalkozni vele.

    Köszönöm,

    szia
    szepy

    ReplyDelete